vargar

jag känner er. runt omkring mig. som spöken. märker att ni vill säga något. ser er i taket ovanför hans rygg. river till lite extra. ett stön från mannen och ni är borta. men jag vet att ni bor i skoggorna. vet det. känner er. 

come on

starka armar. på vardera sida om huvudet. som två stolpar upp till. himlen. höft mot höft. hör er från under sängen. 

blundar. njuter. varm andedräkt mot mig. en tatuerad bröstkorg. varg och spöken. fniss från under sängen. det kryper i mig. stänger ute allt annat. 

en kullerbytta.

och jag är ovanpå. sakta. sakta. hår över ansiktet. som en gardin över sikten. allt är stilla. stilla. lugnt. stänger ute alla från Vår bubbla. alla bort. det är bara du och jag nu. 

du och jag.

stjärnor under ögonlocken. jag ska sova nära. nära. nästan inuti.

andas ut. rullar runt. jag kryper närmare. min vackra nakna man. ljus på väggen mittemot. följer med mina fingrar. följer muskler och senor. bilder av vargar och. ancestors names. jag tackar alla för dig.

du är mitt allt nu. likaså jag är ditt. vi är nog det man kan kalla.

"ett" 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0