thailand

jag och E drar till thailand om en månad. ska luffa runt i asien i tre månader. ska bli så jävla skönt. ska bara bort från allt. bort bort bort bort. bo i en kompis hus därnere. ha sex på stranden och dricka tequila. det kommer bli bra.

imorgon är det begravning. jag tänker inte gå dit. vill inte gå dit. men jag måste nog. 

vi var där allihopa. mina vänner. vi tömde hennes lägenhet. delade upp hennes liv och packade ner i lådor. slängde. gav bort och behöll. det är så jävla tragisk att behöva dela upp ett liv och se4n när allt som är kvar bara är 12 stora flyttlådor kvar. det är allt. ett helt liv i 12 lådor som nu ska spridas för vinden. jag får alla kläder och all hennes konst. nån annan behövde ett durkslag. 

hon skulle ha blivit glad tror jag. över att hennes saker inte bli uppeldade. att dom kommer till nytta? Jag vet inte om jag någonsin kommer att kunna ha på mig kläderna igen. tänker bara på henne. dom luktar som du min vän. dom luktar sommar. älskade vän vad jag vill att du ska vara här. skulle ge allt. allt.

Just nu är jag i botten. ett mörk hål. bara smärta. mörker. saknad. ilska. ligger på botten. ingen nåd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0