svar

jag har fått en jävla massa frågor i kommentarerna. lika bra att jag svarar på dom.

Återligen, nej. jag får inga bidrag, jag betalade min hyra själv då jag har ett frilansgig och har ärvt en hel del pengar. 

två, nej jag har inte varit otrogen mot E. kommer aldrig va det heller.

tre, ja jag bor hemma hos E i hans hus.

fyra, ja han har pengar. och ja hans hus är skitfint och jag har en egen garderob (och ett eget badrum om ni nu ville veta det med)

fem, nej vi planerar inte att gifta oss. vi har känt varandra i snart två månader. vad är det för jävla idioter som är inne här? allvarligt talat.

sex, nej jag tänker inte lägga upp en bild på E. kommer aldrig att göra det heller. 

sju, är E ägaren till nåt gym i jönköping? nej. vad får er att tro att jag alltid talar sanning om allt? jag vill inte att någon ska kunna lisa ut vem han är. och förresten, hans namn börjar inte ens på e. suckers.

åtta, jag tänker inte lägga upp någon bild på mig heller.

nio, om ni tittar lite längre bak i bloggen så finns det en beskrivning på hur jag ser ut. om jag känner för det så kan jag lägga upp en beskrivning på E med.




Förfan, orkar inte med dumma frågor. är det nåt mer ni vill veta eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0