je t'aime ma chérie

hej. det är inte evelina som skriver detta. hon bad mig skriva varje dag här. just nu ligger hon bredvid. jag drog i henne lite piller. hon är som en levande död just nu. jag älskar henne. älskar henne något fruktansvärt. Och jag gör allt för att hon ska må bra. Jag tror att du är min själsfrände älskling. du ligger här bredvid, älskade. jag kommer aldrig lämna dig. 

idag är det  den 6 februari och du har sovit i 18 timmar. jag hämtade dig på sjukhuset i torsdagsnatt när dom ringde mig. bar dig genom korridoren, bort från idas rum. 

det skär i mig när jag tänker på din blick. iaf, idag har du sovit. skriver imorgon med. precis som jag lovar.


je t'aime ma chérie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0