hämnd

vaknade precis. gick upp. svalde piller efter piller. har så många just nu att dom inte ens får plats i medicinlådan. oh well, ännu en anledning att shoppa antar jag. dricker te just nu. börjat fundera lite på min medicinering. Jag dricker jävlig mycket just nu, för att orka. tar utöver alla mediciner mer piller. jag vet vad jag gör. 

just nu vill jag sparkas, slåss. se blod. det är dags mina vänner. upp till strid mot jäveln. det är snart årsdagen. he won't know what hit him. och han förtjänar det, den jävla fittan. är det någon som förtjänar det så är det han. han ska få betala för vad han har gjort. 

Kan fortfarande se det framför mina ögon. hennes svullna ögon. känna henne när hon skakar av gråt. läkarens blick. sterilisera sår. mata henne med sked. jag tog hand om henne. matade henne. tvingade henne att leva efter vad han gjorde. hjälpte henne med allt. och sen gjorde jag ett misstag. lämnade henne ensam i tre timmar. och sen var hon borta. död. i badkaret. blå ögon under vattnet. helvete om det är något som jag ångrar så är det just det. men nu är det äntligen dags. han är ute nu. vi hörs efter att jag har pratat med E och P diskuterat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0