(empty)

Jag känner mig så tom. så fruktansvärt tom. jag har glimtar när jag tänker klart. utan ångest. stunder av klarsynthet. dett är en sån stund. 

jag vet inte hur jag ska hantera allt detta. glömmer viktiga saker. väldigt viktiga saker. som typ p-piller och att äta. vill inte bli preggo så jag måste skärpa mig. jag saknar henne inte än.  har inte förstått att hon är borta. jag vet att logiskt sätt är hon borta men jag kan inte INSE det. 

vill flyga. flyga iväg till solen. bort bort bort. vill inte gå på begravningen. E och jag pratar om thailand. att bara dra iväg och ha sex på stranden. men jag vet inte. jag har råd menjag vet bara inte.

måste gå. vi ska åka till idas lägenhet och börja tömma. hon har gett allt till mig. vill inte ha det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0