aussie?

jag älskar snön. älskar älskar älskar snön. så vitt fint. min nya medicin gör mig sjukt trött. tränar inte alls just nu (mår rätt dåligt över det) eftersom jag bara söver. sover. knullar. jobbar. vägrar känna sorg just nu. jag kommer sörja resten av mitt liv. aldrig glömma. men just nu så måste jag koncentrera mig på annat. jag jobbar med mitt projekt. knullar. sover. så sjukt lite jag gör, och vilken tid det tar. 

Gjorde en till tatuering igår. Nåt som jag funderat på ett tag. blev två porträtt över revbenen på vänstersidan. Har gjort konturer, ska låta det läka och sen blir det mer skuggor. och nej det är inte på mina systrar. utan på min Mama och på mormor. bli bra detta riktigt bra.


Jag låg uppe hela natten till idag. E pratade. berättade. Han har inte haft det lätt. mannen. inte lätt. men fyfan vad han har kämpat. och nu ksa vi göra det tillsammans. Jag räknar dagarna till Thailand. Vi får korta ner resan. blir inget luffande. vi har ju gjort det innan båda två. blir tre veckor med tequila på stranden. Sen blir det två veckor i Australien hos vänner som bor nära Bondi. Har alltid sagt att jag någon gång ska ragga upp en av livvakterna där. Nu behöver jag inte det längre. Ska gå på stranden i min slampigaste bikini tillsammans med snygga E. sola mig i blickar. sola mig i solen. fyfan vad jag längtar. 

nej nu ska jag dra. skriver nog imorgon. mannen kom precis innanför dörren. ska hoppa på honom och se till att få sex. lite motion ska man ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0